1. 21 - 8/10
2. Brzydka Prawda - 6/10
3. Wygraj Randkę - 6/10
4. Killers - 6/10
5. Legalna Blondynka - 6/10
6. Sposób na Teściową - 5/10
Czy on skończył reżyserię??? Mnie osobiście jego filmy nie przekonują. Te trzy, wymienione w filmografii albo są strasznie płytkie ("Legalna blondynka"), albo mają nie najszczęśliwiej dobraną obsadę (Jennifer Lopez aktorką??? Od kiedy???).
Z wyreżyserowanych przez niego filmów obejrzałam '21' , 'brzydką prawdę'
oraz 'legalną blondynkę' i filmy te są według mnie naprawdę dobre. Są w
pewien sposób jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Na długo zapadają w
pamięć. Być może nie jest doświadczonym reżyserem, a jego filmografia nie
za długa, jednak...